مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-28بين الملل

تظاهرات خشم در لیبی علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی+ فیلم


شامگاه گذشته در پی رسانه ای شدن خبر دیدار وزیرخارجه لیبی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که هفته گذشته در ایتالیا انجام شده، اعتراضات گسترده ای در لیبی رخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، شامگاه گذشته (یکشنبه) مناطق مختلف لیبی صحنه اعتراضات گسترده در واکنش به دیدار نجلاء المنقوش وزیرخارجه لیبی و ایلی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته در ایتالیا بود.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی دیدار با وزیرخارجه لیبی را یک رخداد تاریخی توصیف کرد و آن را نخستین گام در راستای برقراری روابط با این کشور در شمال قاره آفریقا دانست.

عبدالحمید الدبیبه رییس دولت وحدت ملی لیبی نیز در واکنش به این رخداد، از تعلیق وزیرخارجه لیبی و ارجاع پرونده وی به مراحل تحقیقات قضایی خبر داد.

سرویس امنیت داخلی لیبی نیز با توجه به این رخداد، نجلاء المنقوش وزیرخارجه این کشور را در لیست افراد ممنوع السفر تا زمان انجام تحقیقات از وی قرار داد.

با این وجود برخی منابع بامداد امروز از سفر المنقوش به ترکیه خبر دادند که سرویس امنیت داخلی لیبی این خبر را تکذیب کرده است.

در واکنش به این رخداد پارلمان لیبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد امروز دوشنبه نشستی فوق العاده با حضور اعضای پارلمان در راستای بررسی اقدام خلاف قانون اساسی و غیر اخلاقی وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات خشم در لیبی علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی+ فیلم

تظاهرات خشم در لیبی علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی+ فیلم