مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-19سياسي

لزوم تبیین ابعاد معرفتی انقلاب برای نسل جوان


استاندار زنجان با اذعان به کم کاری انجام شده در مورد تبیین ابعاد معرفی انقلاب به ویژه در رسانه ها گفت: اصول ثابت باید برای نسل جوان و کم اطلاع بازخوانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در دومین جلسه جلسه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین با تشریح وظایف در بین اقشار مختلف از جمله مسؤولان اظهار کرد: در این مورد اگر برنامه وجود نداشته باشد دچار روزمره گی خواهیم شد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در امر جهاد تبیین نباید به شاخ و برگ ها مشغول شد، افزود: یادمان باشد انقلاب اسلامی دارای مبانی فکری عظمی است که تبیین آن نیازمند کار است.

وی موفقیت در حوزه های مختلف از جمله علمی، فناوری، تکنولوژی و دفاعی را شاخ و برگ مبانی فکری عنوان و تصریح کرد: باید متوجه بود که اصل قصه مبانی معرفتی و در واقع جوهره انقلاب امر دیگری است که باید نسبت به درست فهمیدن و فهماندن آن اقدام شود.

افشارچی با تشریح ابعاد مختلف اربعین افزود: یادمان باشد زیارت در اربعین وجود دارد ولی اصل نیست، بلکه ابعاد حرکتی اربعین به عنوان یک نماد محسوب می شود و در واقع یک مانور برای آمادگی در راستای ظهور به شمار می رود.

استاندار زنجان با اذعان به کم کاری انجام شده در مورد تبیین ابعاد معرفی انقلاب به ویژه در رسانه ها گفت: اصول ثابت بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین ابعاد معرفتی انقلاب برای نسل جوان

لزوم تبیین ابعاد معرفتی انقلاب برای نسل جوان