مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-10بين الملل

فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی با دانش آموزان صحبت می کنند


فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در رویدادی که روزهای آینده آینده طی دو روز برگزار می شود، با دانش آموزان دو ایالت آمریکا صحبت خواهند کرد.

- فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در رویدادی که روزهای آینده آینده طی دو روز برگزار می شود، با دانش آموزان دو ایالت آمریکا صحبت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ناسا، دانش آموزان ایالت های کارولینای شمالی و رود آیلند طی روزهای آینده فرصت های جداگانه ای را برای شنیدن صحبت های فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) خواهند داشت.

این دو تماس از فضا به زمین، روزهای 13 و 14 سپتامبر در به صورت زنده پخش خواهند شد.

روز 13 سپتامبر ساعت 11:05 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی، فرانک روبیو (Frank Rubio) فضانورد ناسا و آندریاس موگنسن (Andreas Mogensen) فضانورد آژانس فضایی اروپا (ESA) به پرسش های دانش آموزان کارولینای شمالی که از پیش ضبط شده اند، پاسخ خواهند داد.

این رویداد که توسط مدارس چپل هیل کاربورو سیتی (CHCCS) برگزار می شود، با هدف الهام بخشیدن به دانش آموزان برای دنبال کردن مسیرهای علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات صورت می گیرد.

روز 14 سپتامبر ساعت 10:25 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی، یاسمین مقبلی (Jasmin Moghbeli) فضانورد ناسا و فرانک روبیو به پرسش های دانش آموزان رود آیلند که از پیش ضبط شده اند، پاسخ خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی با دانش آموزان صحبت می کنند

فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی با دانش آموزان صحبت می کنند