مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-31سياسي

ایستگاه جدید متروی کرج به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، همزمان با هفته دولت و با حضور مسؤولان شهری یک ایستگاه دیگر مترو کرج افتتاح شد.

گفتنی است، این ایستگاه میان راهی بین ایستگاه های 45متری گلشهر و ایستگاه آیت الله طالقانی در خط2 قطار شهری کرج قرار داردکه با هدف خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان راه ندازی شد .

محمد جواد رستمی، مدیر اجرایی پروژه قطار شهری کرج، در حاشیه این افتتاحیه با بیان اینکه پروژه متروی کرج زیر مجموعه سابیر، برای صدها نفر در کرج اشتغال ایجاد کرده است، گفت: این شرکت روند اجرای پروژه متروی کرج را با مسؤولیت تدوین و ارائه نقشه مهندسی وساخت آن پیش برده است.

وی با اشاره به تجربه این مجموعه در راستای اجرای فعالیت های عمرانی و اجرایی، اضافه کرد: با 60 سال تجربه عهده دار ساخت یکی از پروژه های بزرگ عمرانی کشور در کرج هستیم.

همچنین این شرکت توانسته است با استفاده از توان فنّی و اجرایی خود، ضمن غلبه بر مشکلات فنّی و پیچیدگی های ساخت مترو در جغرافیای شهر کرج، از فنّاوری و روش های نوین نیز در راستای تسریع و تسهیل اجرای این پروژه بهره ببرد.

   رستمی بیان کرد: تیم مدیریتی جدید ما، از سال 1401 و بلافاصله پس از تصدی مسؤولیت، با رفع مشکلات و تلاش در راستای هم اندیشی و همراهی بیشتر با مدیران شهری کلان شهر کرج، ضمن تقویت توان فنّی پروژه، با پیگیری مستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه جدید متروی کرج به بهره برداری رسید

ایستگاه جدید متروی کرج به بهره برداری رسید