مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-01سياسي

توصیه های رییس پلیس فرودگاه اصفهان به زائران اربعین حسینی(ع)


زائران باید در زمینه حمل انواع مواد مخدر و قرص های روانگردان و دارو های ممنوعه توجه لازم را داشته باشند چرا که در صورت کشف هر میزان از این گونه مواد برابر قانون برای آنان پرونده قضایی تشکیل می شود.

- ذبیح الله دلاور رییس پلیس فرودگاه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیچ خدمتی لذت بخش تر از خدمت به زائران امام حسین(ع) نیست، مجموعه پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با برگزاری جلسات متعدد با سازمان ها و ارگان های دخیل در ماموریت اربعین برنامه ریزی مناسبی را برای اعزام زائران انجام داده است.

وی بیان کرد: کلیه تمهیدات و تدابیر لازم در خصوص اعزام زائران به صورت هوایی به سفر زیارتی اربعین حسینی(ع) اتخاذ شده است، به شهروندان توصیه می کنیم که حتما در نگهداری مدارک زیارتی اعم از گذرنامه، ویزا، و بلیط خود نهایت دقت را داشته باشند.

دلاور گفت: زائران باید در زمینه حمل انواع مواد مخدر و قرص های روانگردان و دارو های ممنوعه توجه لازم را داشته باشند چرا که در صورت کشف هر میزان از این گونه مواد برابر قانون برای آنان پرونده قضایی تشکیل می شود.

رییس پلیس فرودگاه اصفهان افزود: به زائران سفر زیارتی اربعین حسینی به مقصد کشور عراق توصیه می کنم از قبول بسته، چمدان و آب معدنی از افراد ناشناس خودداری کنند، ممکن است مواد مخدر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های رییس پلیس فرودگاه اصفهان به زائران اربعین حسینی(ع)

توصیه های رییس پلیس فرودگاه اصفهان به زائران اربعین حسینی(ع)