مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-26اقتصادي

سرمایه گذاران صنایع تبدیلی از خدمات حمایتی برخوردار می شوند


با توجه به ظرفیت هایی که این استان در زمینه تولید محصولات زراعی و دامی دارد، از سرمایه گذاری در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر شنبه در دومین همایش سرمایه گذاری منطقه ای و شهرستانی که با حضور سرمایه گذران شهرستان های مرودشت، زرقان، بیضا، پاسارگاد، ارسنجان و سپیدان در شهرستان مرودشت برگزار شد افزود: با توجه به اینکه در 6 شهرستان مذکور کشاورزی و باغداری رونق دارد و با هدف جلوگیری از خام فروشی محصولات، سرمایه گذاران را دعوت به سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی می کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا در جریان سفر به شهرستان مرودشت مصوب شد که یک شهرک صنعتی جدید و عمدتاً برای صنایع تبدیلی ایجاد شود و این آمادگی را داریم در پنج شهرستان دیگر نیز از راه اندازی چنین شهرکی حمایت کنیم.

او اظهار کرد: این شهرستان ها هم در زنجیره ارزش مواد غذایی اعم از کشاورزی، باغداری، دامداری و مرغداری و هم با توجه به برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی در زمینه گردشگری می توانند موفق باشند.

استاندار فارس گفت: در حوزه گردشگری باید برخلاف تبلیغات و معرفی نادرست و خلاف واقعی که غربی ها از کشورمان داشته و دارند، کشور و استان و ظرفیت ها و توانمندی های آن را به دنیا معرفی کنیم تا شاهد حضور گردشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران صنایع تبدیلی از خدمات حمایتی برخوردار می شوند

سرمایه گذاران صنایع تبدیلی از خدمات حمایتی برخوردار می شوند