مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:302023-08-30اقتصادي

49 پروژه در بخش سنگر به بهره برداری رسید


همزمان با آخرین روز از هفته دولت 49 پروژه عام المنفعه با اعتبار 120 میلیارد تومان در بخش سنگر شهرستان رشت افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت گفت: همزمان با آخرین روز از هفته دولت 49 پروژه عام المنفعه با اعتبار 120 میلیارد تومان در بخش سنگر شهرستان رشت افتتاح شد.

کیا عاشوری، عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های آخرین روز از هفته دولت در بخش سنگر با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همزمان با آخرین روز از هفته دولت 49 پروژه عام المنفعه با اعتبار 120 میلیارد تومان در بخش سنگر شهرستان رشت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود 13 کیلومتر سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شده، افزود: در 50 روز اخیر که پیک مصرف داشته ایم که با اعتباری حدود 35 میلیارد تومان 32 ترانس به شبکه شهرستان اضافه شده است.

عاشوری با بیان اینکه عملکرد شرکت برق طی یک سال اخیر برای توسعه و تقویت شبکه برق اجرای 315 کیلومتر کابل خودنگهدار در سطح شهرستان رشت بوده است، گفت: برای اجرای این پروژه ها 332 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز 8 پروژه متمرکز برای توسعه آب روستایی در بخش سنگر مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: برای افتتاح این پروژه ها 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، سرپرست فرمانداری رشت تصریح کرد: پل خمام رود که از یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 پروژه در بخش سنگر به بهره برداری رسید

49 پروژه در بخش سنگر به بهره برداری رسید