مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-19سياسي

صحنه جنگ از دفاع سخت به سمت تسخیر اذهان رفته است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز صحنه جنگ عوض شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن ها رفته است و مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها قلب میدان هستند.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز صحنه جنگ عوض شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن ها رفته است و مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها قلب میدان هستند.

سردار محمدعلی نظری امروز 28 شهریورماه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خیال بافی ها و توهمات دشمنان اظهار کرد: خوشبختانه امسال دشمن با شکست مواجه شد.

او ادامه داد: امروز صحنه جنگ عوض شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن ها رفته است و مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها قلب میدان هستند و ما به آنها کمک می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دشمنان به این دل بسته اند که اگر جایی در اذهان یک نسل و قشر تسلط پیدا کنند می توانند آنها را شکست دهند و این درست است و بحث عملیات روانی در دنیا حرف اول را می زند.

او اظهار کرد: دشمن در همه صحنه ها از تحریم و تجزیه و حتی عملیات روانی شکست خورده و دیدیم که برای شهادت امام رضا علیه السلام فراخوانی دادند، اما مردم ما به صورت میلیونی به سمت مشهد مقدس رفتند و هیچ پاسخی از طرف مردم به آنها داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه جنگ از دفاع سخت به سمت تسخیر اذهان رفته است

صحنه جنگ از دفاع سخت به سمت تسخیر اذهان رفته است