مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-25سياسي

400 شهید دهاقان به جوانان معرفی شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: ستاد یادواره شهدا در دهاقان راه اندازی شود تا جوانان 400 شهید شهرستان را بشناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا جان نثاری ظهر جمعه با حضور در یادواره شهدای کارمند شهرستان دهاقان ضمن گرامی داشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت به یاد شهیدان رجایی و باهنر است، شهید رجایی با حکومت چند روزه جاودان شد او با ایمان، ساده زیستی، مستضعف نوازی و استکبار ستیزی جاودان شد.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: مقام معظم انقلاب تاکید بر حفظ یاد و نام شهدا دارند و چرایی شهادت از امر شامخ شهادت مهم تر است و باید به آن پرداخته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تصریح کرد: چرایی شهادت حتی از چگونگی شهادت مهم تر است و درباره شهید باید به طرز شایسته و جذاب صحبت شود.

وی اذعان کرد: برخی از شهادت به گونه ای صحبت می کنند که شهدا انسان هایی در زمان خودشان بوده اند و دیگر همانند آن ها تکرار نمی شوند.

جان نثاری گفت: شهدا انسان های معمولی بودند اما اکسیر امام راحل، آن ها را خاص کرده بود، اکسیر ولایتمداری، آن ها را به اوج رساند پس امروز هم می توان شهید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 شهید دهاقان به جوانان معرفی شوند

400 شهید دهاقان به جوانان معرفی شوند