مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-24اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در همدان از ابتدای شهریور


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از اول شهریور تا 15 مهر به منظور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی سال تحصیلی خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از اول شهریور تا 15 مهر به منظور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی سال تحصیلی خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش و همچنین هزینه مربوط به سرویس مدارس، و ضرورت نظارت بر بازار کالاهای مزبور، تعزیرات حکومتی استان به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور تا 15 مهر همزمان با سراسر کشور اقدام می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: تعزیرات حکومتی استان در اجرای این طرح با راه اندازی گشت های مشترک با هماهنگی دستگاه های نظارتی و بازرسی های میدانی از اصناف برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی به ویژه گرانفروشی در محل اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان ، یونسی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شعب تعزیرات حکومتی استان در مجموع سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز به تعداد پنج هزار و 757فقره پرونده رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در همدان از ابتدای شهریور

آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در همدان از ابتدای شهریور