مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-17اقتصادي

رویداد ملی «توسعه صنایع پایین دستی مس» گامی بلند در راستای امیدآفرینی


اولین رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان برگزار می شود و صاحبان ایده در این حوزه می توانند تا پایان آبان ماه امسال در دبیرخانه این رویداد ایده خود را ثبت کنند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ زهرا بمی: شهرستان رفسنجان در شمال استان کرمان واقع شده و ظرفیت های اقتصادی زیادی از جمله 80 هزار هکتار باغ پسته و بزرگترین ذخایر مس ایران را در خود جای داده است، ذخایری که بیشتر استخراج شده و خام فروشی می شوند و طی این سال ها به ارزش افزوده آن کمتر توجه شده است.

اما با توسعه علم و فناوری که دنیا و به تبع آن در کشورمان شکل گرفت شرکت مس که نقش بسزایی در اقتصاد ایران دارد نیز در حوزه علم و فناوری ورود کرد و افق این صنعت عظیم را بر پایه دانش بنیان دید و مرکز شتاب دهی شهید ستاری رفسنجان که متعلق به شرکت مس و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان است امروز از ایده تا تولید محصول حمایت های زیادی از فناوران انجام می دهد تا بتوانند ایده های خود را به محصول تبدیل کرده و تجاری سازی کنند.

در راستای همراهی صنعت و دانشگاه، اخیرا سند همکاری بین شرکت مس و دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان به امضا رسیده تا در حوزه صنایع پایین دستی مس کارهای بزرگی انجام شود.

 برگزاری رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در همین راستا بوده و در حال حاضر این رویداد در حال برگزاری ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی «توسعه صنایع پایین دستی مس» گامی بلند در راستای امیدآفرینی

رویداد ملی «توسعه صنایع پایین دستی مس» گامی بلند در راستای امیدآفرینی