مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-25اقتصادي

پلاژ بانوان در شهرهای ساحلی استان بوشهر احداث می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: احداث پلاژ بانوان در توسعه زیرساخت های گردشگری و ایجاد فضایی برای استفاده این قشر از ساحل و دریا بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن پاپری زارعی ظهر جمعه در مصلی جمعه گناوه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان های با ظرفیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بالا در کشور است به نحوی که به اذعان کارشناسان، این استان تمامی محورهای توسعه را دارا است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: در حوزه خدمات با ظرفیت بسیار بالا، صنعت، کشاورزی، آبزی پروری، صید و صیادی و نخل داری و معدن جز استان های با ظرفیت کشور است که شهرستان گناوه نیز در این موضوع بی بهره نیست.

وی گفت: شهرستان گناوه در حوزه آبزی پروری، صید و صیادی و تجارت و بازرگانی از شهرستان های بی بدیل استان بوشهر است و دارای بیشترین مرز آبی با خلیج فارس در استان مربوط به این شهرستان است.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه زیرساخت های توسعه ای و اعتباری و اقدامات انجام شده در سال 1401 ادامه داد: در سال 1401 را در شرایطی به پایان رساندیم که بیشترین تخصیص اعتبار در بین استان های کشور دارا بودیم و شهرستان گناوه در این موضوع بی نصیب نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاژ بانوان در شهرهای ساحلی استان بوشهر احداث می شود

پلاژ بانوان در شهرهای ساحلی استان بوشهر احداث می شود