مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-11اقتصادي

بیش از 2 میلیون زائر اربعین در مواکب کرمانشاه اسکان یافتند


فرماندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت 121 موکب در شهرستان کرمانشاه، گفت: بیش از 2 میلیون زائر اربعین در مواکب کرمانشاه اسکان یافتند.

- محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از خدمات موکب های مردمی شهرستان کرمانشاه به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و 102 هزار مرد و 935 هزار زن در مجموع بیش از 2 میلیون نفر در شهرستان کرمانشاه اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه مکان اسکان زائران اربعین حسینی در موکب ها، مسجدها و … بوده است، افزود: در شهرستان کرمانشاه 121 موکب در مسیر رفت و برگشت زائران فعال بود و براساس برآوردها 80 درصد زائران اربعین حسینی از کرمانشاه عبور کرده که از مرزهای خسروی و مهران خارج شده اند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم شهرستان کرمانشاه با میزبانی شایسته از زائران اربعین شعار کرمانشاه؛ دروازه کربلا را در معرض دید همگان گذاشتند، خاطرنشان کرد: مرز خسروی از دیرباز پذیرای زائران عتبات عالیات بوده است و امسال با تلاش مجموعه مدیریتی استان شرایط فوق العاده ای برای زائران در کرمانشاه فراهم شد.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از میزبانی زائران اربعین در استان کرمانشاه به واسطه مردم انجام شد، تصریح کرد: پیاده روی اربعین با حضور مردمی از سراسر جهان انجام می شود و در کرمانشاه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 میلیون زائر اربعین در مواکب کرمانشاه اسکان یافتند

بیش از 2 میلیون زائر اربعین در مواکب کرمانشاه اسکان یافتند