مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:302023-09-20اجتماعي

هزینه سرویس مدارس در سطح بجنورد اعلام شد


هزینه سرویس مدارس در سطح شهر بجنورد مصوب شورای ترافیک و حمل ونقل استان، در بجنورد 400 هزار تومان، در شهرک فرهنگیان و خداقلی 450 و شهرک گلستان 520 هزار تومان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، امروز جلسه شورای همتای خراسان شمالی با محوریت سرویس مدارس و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس آموزش و پروش استان برگزار شد.

در این نشست بر خط کشی معابر با هدف سهولت در عبور و مرور مدارس در هفته اول مهر ماه تاکید شد و در خصوص سرویس مدارس، مقرر شد آژانس ویژه بانوان 110 مدرسه را پوشش دهد و هزینه سرویس مدارس در سطح شهر بجنورد مصوب شورای ترافیک و حمل ونقل استان، در بجنورد 400 هزار تومان، در شهرک فرهنگیان و خداقلی 450 و شهرک گلستان 520 هزار تومان اعلام شد.

در این جلسه گزارش ابلاغ آیین نامه اجرایی حمل ونقل دانش آموزان مدارس در سال جاری ارائه شد اما با توجه به تاریخ ابلاغ، آیین نامه اجرایی در سال جاری قابلیت اجرا نداشته و با آماده سازی زیر ساخت ها در سال آینده قابلیت اجرا پیدا خواهد کرد.

  همچنین گزارشی از وضعیت دوربین های ترافیکی و راه اندازی اتاق سرور ارائه شد و قول اتمام کار تا پایان مهر توسط شهردار بجنورد داده شد.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سرویس مدارس در سطح بجنورد اعلام شد

هزینه سرویس مدارس در سطح بجنورد اعلام شد