مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-30اقتصادي

27 میلیارد تومان به خط انتقال آب شرب سرخه اختصاص یافت


فرماندار سرخه از اختصاص 27 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب شرب این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح مهم آبرسانی 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله کرمانی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح های هفته دولت شهرستان سرخه به میزبانی فرهنگسرای باران درباره طرح های هفته دولت بیان کرد: 65 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد تومان در شهرستان بهره برداری می رسد.

وی از رشد 400 درصدی اعتبارات طرح های هفته دولت سال جاری نسبت به پروژه های هفته دولت سال قبل در شهرستان سرخه خبر داد و تاکید کرد: به لحاظ کیفیت نیز شاهد اجرای پروژه های خوبی در هفته دولت سال جاری هستیم.

فرماندار سرخه در ادامه از اختصاص 27 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب شرب این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح مهم آبرسانی 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کرمانی با بیان اینکه آماده سازی زمین و تحویل زمین به متقاضیان در خصوص یک هزار واحد مسکونی شهری و روستایی شهرستان انجام شده است، ابراز داشت: یک هزار و 138 تُن گندم در سال جاری توسط کشاورزان سرخه تحویل شده که نسبت به سال گذشته بالغ بر 59 درصد افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 میلیارد تومان به خط انتقال آب شرب سرخه اختصاص یافت

27 میلیارد تومان به خط انتقال آب شرب سرخه اختصاص یافت