مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-13سياسي

پروژه های جهاد آبرسانی در 160 روستای همدان در حال اجراست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر ظهر امروز در جلسه بررسی رفع موانع و مشکلات پروژه های جهاد آبرسانی در استان که به صورت جداگانه با مدیران امور آبفای شهرستان ها برگزار شد اظهار کرد: در راستای پیشبرد اجرای پروژه های جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی روستاهای دارای تنش آبی جلسه ای به تفکیک هر شهرستان با حضور فرمانده و معاون سازمان بسیج سازندگی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و مدیر و کارشناس دفتر مجری طرح های جهاد آبرسانی آبفا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه های جهاد آبرسانی در راستای پیشبرد اهداف رفع محرومیت و آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان همدان است افزود: این پروژه با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آبفای استان در 160 روستا با اعتباری بالغ بر 509 میلیارد تومان در استان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در بررسی پروژه های شهرستان کبودراهنگ، اجرای خط انتقال روستای اوریاد به کوهین و تکمیل خطوط انتقال در حال اجراست.

وی بیان کرد: در شهرستان اسدآباد تکمیل ایستگاه پمپاژ مجتمع النجه، شستشو و تست پمپاژ چاه چنارعلیا، حفر چاه عمیق در روستای هلور سفلی و اجرای شبکه توزیع روستای ملاولی و در رزن نیز اجرای خط انتقال روستای قره بلاغ مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های جهاد آبرسانی در 160 روستای همدان در حال اجراست

پروژه های جهاد آبرسانی در 160 روستای همدان در حال اجراست