مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-27اقتصادي

حق بیمه چه کسانی کاهش یافت؟/ برای اعتراض به دهک درآمدی چه کنیم؟


مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از کاهش حق بیمه درمان افراد فاقد پوشش بیمه بر اساس دهک های درآمدی خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از کاهش حق بیمه درمان افراد فاقد پوشش بیمه بر اساس دهک های درآمدی خبر داد.

سیدمحمد حسینی صبح امروز یکشنبه پنجم شهریور ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا در خصوص چگونگی پرداخت حق بیمه افراد فاقد بیمه اظهار کرد: دو دهک درآمدی چهار و پنج نیز علاوه بر دهک های یک تا سه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه درمان این سازمان قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در همین راستا حق بیمه درمان دهک های درآمدی شش تا 9 نیز به میزان درصدهای مشخص کاهش یافته است، ادامه داد: میزان مشارکت حق بیمه درمان دهک شش از 30 درصد به 20 درصد، دهک درآمدی هفت از 40 درصد به 30 درصد، دهک درآمدی هشت از 60 درصد به 40 درصد و دهک درآمدی 9 از 80 درصد به 50 درصد کاهش یافت.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با تأکید بر اینکه 100 درصد حق بیمه درمان در سال 1402 به میزان 14 میلیون و 352 هزار ریال است، افزود: افراد فاقد پوشش بیمه می توانند از طریق سامانه مربوطه نسبت به ثبت نام و دریافت پوشش بیمه و نیز ثبت درخواست ارزیابی وسع اقدام کنند.

وی در پاسخ به دیگر سؤال ایسنا در خصوص اینکه اگر متقاضی بیمه سلامت همگانی به دهک درآمدی خود اعتراض داشته باشد، به کدام سازمان باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق بیمه چه کسانی کاهش یافت؟/ برای اعتراض به دهک درآمدی چه کنیم؟

حق بیمه چه کسانی کاهش یافت؟/ برای اعتراض به دهک درآمدی چه کنیم؟