مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-29اقتصادي

رشد دو برابری صادرات با بیش از 1.5 میلیون دلار در بخش تعاون


مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور، از رشد دو برابری صادرات با بیش از یک و نیم میلیون دلار در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: - ایسنا/مازندران مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور، از رشد دو برابری صادرات با بیش از یک و نیم میلیون دلار در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: پرداخت 31 هزار میلیارد تومان توسط 24 بانک کشور به شرکت های تعاونی ها از دیگر خدمات ارزنده در این حوزه است که نقش بانک توسعه و تعاون در پرداخت این تسهیلات بسیار موثر بوده است.

البرز محمدی، امروز، هفتم شهریورماه، در حاشیه مراسم افتتاحیه 17 طرح تعاونی همزمان با سراسر کشور در مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در کنار افتتاحیه 17 طرح تعاونی همزمان با سراسر کشور 373 طرح در سطح کشور داشتیم که با سرمایه گذاری بیش از 6 همت در کشور برای هشت هزار و 454 نفر اشتغالزایی شد.

وی با اشاره به اینکه در مازندران 71 طرح با اعتبار بیش از هزار میلیارد تومان برای هزار و 500 نفر اشتغالزایی شده است، افزود: افتتاح 17 طرح با سرمایه گذاری بیش از 300 میلیارد تومان در مازندران انجام شده است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور تصریح کرد: امروز از 44 همت مشارکت های مردم در طرح های تعاونی که طی هفت ماه گذشته رخ داد با همکاری همکاران تعاون، بانک توسعه و تعاون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد دو برابری صادرات با بیش از 1.5 میلیون دلار در بخش تعاون

رشد دو برابری صادرات با بیش از 1.5 میلیون دلار در بخش تعاون