مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-05پزشكي

فعالیت 22 بهورز در 11 خانه بهداشت شهرستان دیر


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: 22 بهورز در 11 خانه بهداشت، خدمات سلامت را به اهالی روستاها در همه گروه های سنی ارائه می دهند.

- عباس آدمیت نسب در گفت وگو با با تبریک روز بهورز، اظهار داشت: تلاش بهورزان در خانه های بهداشت مصداق کار جهادی است و خوشبختانه با تلاش های ارزنده آنها شاخص های سلامت در روستاهای شهرستان دیر روند مطلوبی دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر کاهش چشمگیر مرگ و میر کودکان و مادران و ارتقای سطح بهداشت عمومی در روستاها را از اقدامات مؤثر بهورزان ذکر کرد و گفت: بهورزان در خانه های بهداشت روستایی در خط نخست ارائه خدمات اولیه بهداشتی قرار دارند، وی به خدماتی که در خانه بهداشت ارائه می شود، اشاره و عنوان کرد: شناسایی جمعیتی روستا، تشکیل پروند سلامت، ارائه مراقبت های اولیه برای کلیه سنین، واکسیناسیون، مراقبت سلامت دهان و دندان، واکسیناسیون، بیماریابی، بهداشت مدارس، پیشگیری از بیماری ها، بهداشت محیط و آموزش بهداشت از جمله خدماتی است که توسط بهورزان در خانه بهداشت ارائه می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه خانه بهداشت نبض سلامتی در جامعه روستایی است گفت: برای ارتقا کیفیت خدمات بهورزان طی 2 سال اخیر 2 خانه بهداشت در روستاهای اُلی و بردخون کهنه بازسازی و 2 خانه بهداشت نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 22 بهورز در 11 خانه بهداشت شهرستان دیر

فعالیت 22 بهورز در 11 خانه بهداشت شهرستان دیر