مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-05اجتماعي

تردد بیش از 800 هزار تردد از مرز خسروی


تاکنون بیش از 800 هزار تردد از مرز خسروی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امشب در قرارگاه اربعین حسینی در مرز خسروی و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماجرای اربعین تنها به یک سفر زیارتی، سیاحتی و یا اقتصادی محدود نمی شود بلکه یک رویداد پیشران برای شکل گیری یک خیزش بزرگ تمدنی است.

وی یادآور شد: آیین اربعین یکی از پایه ها و جریان های عظیم تمدن بزرگ اسلامی است و اراده الهی بر این قرار گرفته که به یک سبک جدید زندگی تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: این شکوه معنوی اربعین در شرایطی اتفاق افتاده که بسیاری از رسانه ها و موسسات عظیم تبلیغی در سطح بین المللی در حال معنویت زدایی از زندگی بشر هستند و یک زندگی مادی را تبلیغ می کنند.

وی اربعین را حضور در یک سبک زندگی اسلامی توصیف کرد و گفت: انسان ها اگر در چهارچوب یک جریان پویای تمدنی قرار گیرند، بسیاری از چهارچوب های مادی رنگ می بازد.

صحرایی گفت: انتظار مردم این است که از این فرصت بی نظیر و عظیمی که به لطف قرار گرفتن در مسیر اربعین برای استان کرمانشاه ایجاد شده است، نهایت استفاده را ببریم.

وی عنوان کرد: به لطف الهی سفر اربعین برای استان در هر دو جنبه مادی و معنوی آورده های بسیار خوبی  را در پی داشته است و به برکت اربعین ده ها بازار پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 800 هزار تردد از مرز خسروی

تردد بیش از 800 هزار تردد از مرز خسروی