مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-28ورزشي

داشتن قهرمان مسلمان ملی یک شرط و اصل در ورزش مازندران است


مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، با تاکید براینکه به زودی در استان هیات اندیشه ورز و ستاد خیرین در عرصه ورزش و جوانان راه اندازی و در شهرستان ها هم فعال خواهد شد، - داشتن "قهرمان مسلمان ملی" یک شرط و اصل در ورزش مازندران است ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، با تاکید براینکه به زودی در استان هیات اندیشه ورز و ستاد خیرین در عرصه ورزش و جوانان راه اندازی و در شهرستان ها هم فعال خواهد شد، گفت: داشتن "قهرمان مسلمان ملی" یک شرط و اصل در ورزش مازندران است.

علی رجبی وندچالی امروز در نشست با رؤسای هیات های ورزشی شهرستان رامسر که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران بستر لازم را برای جذب سرمایه گذار در عرصه ورزش مهیا کرده است تا شاهد توسعه این بخش در استان باشیم.

وی به اهمیت ورزش همگانی در مازندران اشاره کرد و گفت: با کمک شهرداری ها به ترویج ورزش همگانی پرداخته شود تا همه اقشار در سنین مختلف بتوانند در فضاهای ورزشی به سلامت جسم و روح بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به استفاده از ظرفیت ساحل در شهرستان رامسر اشاره و یادآور شد: از آنجایی که شهرستان های غرب مازندران، از ظرفیت ساحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن قهرمان مسلمان ملی یک شرط و اصل در ورزش مازندران است

داشتن قهرمان مسلمان ملی یک شرط و اصل در ورزش مازندران است