مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 21:562023-09-17اقتصادي

معاون وزیر صمت: در دولت سیزدهم، بیش از 5 هزار واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از خراسان شمالی به عنوان استانی یاد کرد که در راستای تحقق شعار سال و رهنمون های مقام معظم رهبری با رونق تولید و اشتغال پایدار در مسیر رشد صنعت عملکرد مثبتی  داشته است.

وی گفت: موج افتتاح واحدهای تولیدی، افزایش تولید و اشتغال پایدار در کشور رقابتی دنبال می شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از شناسه دار کردن مبلمان و ایجاد ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به عنوان ارائه طرحی به منظور رونق صادرات خبر داد که اجرایی خواهد شد.

برادران  به جهش رشد اقتصادی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: در سال اول حدود 3/5 درصد و پارسال 9/5 درصد در گروه صنعت شاهد رشد بودیم و باید به سمت جامعه صنعتی با اشتغالزایی و صادرات بالا در حرکت باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: روند رو به رشد نرخ تولید در گروه صنعت به 9/5 درصد رسیده است و شاهد افزایش 5 برابری نرخ رشد تولید در دولت سیزدهم هستیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تعداد واحدهای راکدی که در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشته اند تصریح داشت: در دولت سیزدهم 5 هزار و هفتصد واحد تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: در دولت سیزدهم، بیش از 5 هزار واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشتند

معاون وزیر صمت: در دولت سیزدهم، بیش از 5 هزار واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشتند