مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-31اجتماعي

افتتاح نخستین خانه محیط زیست در تالاب حیدرکلا بابل


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بابل با اشاره به اینکه این شهرستان تنها شهر کشور است که در داخل شهر تالاب دارد، گفت: نخستین خانه محیط زیست در تالاب حیدرکلا بابل راه اندازی می شود.

- ایسنا/مازندران رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بابل با اشاره به اینکه این شهرستان تنها شهر کشور است که در داخل شهر تالاب دارد، گفت: نخستین خانه محیط زیست در تالاب حیدرکلا بابل راه اندازی می شود.

حسین حیدرپوردر گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه نخستین وظیفه دهیاری ها طبق بند تبصره یک قانون حفظ محیط زیست است گفت: 20 تا 50 روستا پایلود این طرح در فاز نخست قراردارند.

وی افزود: در این طرح دهیاران هر روستا باید اقدام به ایجاد خانه محیط زیست در داخل دهیاری نمایند که این طرح در 29 دی ماه مصادف با روز هوای پاک در بابل اجرایی می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بابل تصریح کرد: در فاز بعدی 659 دهیاری روستاهای شهرستان بابل به صورت بخش به بخش تحت پوشش این طرح قرارمی گیرند تا کمک کار محیط زیست باشند.

حیدرپور آلودگی آب های سطحی و زیرزمینی بابل را نگران کننده برشمرد ویادآور شد: وضعیت اسف بار پسآب و شیرابه های زباله بابل از حد تصور گذشته و دیگر از دست مدیران شهرستان کاری ساخته نیست باید مدیران ملی و استانی برای این مشکل چاره اندیشی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین خانه محیط زیست در تالاب حیدرکلا بابل

افتتاح نخستین خانه محیط زیست در تالاب حیدرکلا بابل