مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:212023-09-02سياسي

یادواره خلبان شهید محمد نوژه با حضور فرماندهان ارتش برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر سرتیپ دوم پرویز مرادبکی ظهر امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد شهادت اولین خلبان شهید محمد نوژه و یادواره شهدای نیروی هوایی و نیروی دریایی اظهارکرد: 25 مرداد سال 58، خلبان محمد نوژه به شهادت رسیدند، اولین شهید خلبانی که در غائله کردستان و زمانی که هر کسی به دنبال سهم خواهی بود و ایران هم به دنبال خنثی کردن  توطئه ها، آسمانی شد.

وی با بیان اینکه مراسم در خور شان این شهید و یادواره شهدای نیروی هوایی و دریایی روز 13 شهریور از ساعت 17 تا 19 در حسینیه امام (ره) برگزار خواهد شد گفت: شهید محمد نوژه، اسوه اخلاق، اخلاص و معنویت و یکی از افتخارات وطن بودند که به دنبال این هستیم ایشان را بیشتر معرفی کنیم.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان همدان یک هزار و 303 شهید نیروی زمینی، 113 شهید نیروی هوایی، 42 شهید خلبان نیروی هوایی و 14 شهید نیروی دریایی دارد افزود: بالاترین شهدا را در بین نیروی مسلح و شهدای خلبان نیروی هوایی در کشور داریم.

وی بیان کرد: یادواره با حضور امیر سیاری؛ معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر واحدی؛ فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر فولادی؛ رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دیگر فرماندهان نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره خلبان شهید محمد نوژه با حضور فرماندهان ارتش برگزار می شود

یادواره خلبان شهید محمد نوژه با حضور فرماندهان ارتش برگزار می شود