مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-04بين الملل

قبایل عرب سوریه هرگونه آتش بس با کردهای متحد آمریکا را رد کردند


رییس قبیله العکیدات، از قبایل بزرگ عربی در سوریه، وجود هرگونه آتش بس میان قبایل با شبه نظامیان کرد مورد حمایت امریکا را منتفی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درگیری های شدید میان شبه نظامیان کُرد متحد آمریکا و قبایل عرب در شرق استان دیرالزور همچنان ادامه دارد؛ درگیری هایی که از یکشنبه هفته گذشته به تدریج آغاز و از روز پنج شنبه شعله ور شده است.

در این میان، در شرایطی که ائتلاف آمریکایی تلاش زیادی برای آرام کردند اوضاع انجام می دهد و میان طرفین میانجی شده است؛ اما ابراهیم الهفل ، رییس قبیله العکیدات در سوریه، به شبکه الجزیره گفت که هیچ توافقی با گروه نیروهای دموکراتیک سوریه درباره توقف درگیری ها وجود ندارد.

طی چهار روز گذشته نیروهای عشایر عرب توانسته اند چندین روستا در شرق دیرالزور را به کنترل خود در آورند؛ از جمله روستاهای الباغوز، السوسه، الشعفه، الکشمه، هجین، البحره، غرانیج، الکشکیه، أبو حمام، أبو حردون، الحرذی، سویدان، درنج، الطیانه، ذیبان، الصبحه و الشحیل و همچنین بخش هایی از شهر الصبیحه نیز عملا تحت کنترل نیروهای عشایر است.

منابع محلی تأکید کرده اند که این درگیری ها در دو روز اخیر به حومه استان رقه و الحسکه در شمال و شمال شرق سوریه نیز کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبایل عرب سوریه هرگونه آتش بس با کردهای متحد آمریکا را رد کردند

قبایل عرب سوریه هرگونه آتش بس با کردهای متحد آمریکا را رد کردند