مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-30اقتصادي

37 درصد زوار حسینی از مرزهای خوزستان تردد کردند


معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تردد زوار از مرزهای کشور گفت: پایانه شلمچه 28 درصد و چذابه 9 درصد نسبت به تردد زوار حسینی نقش داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار افندی زاده پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایانه شلمچه یکی از بهترین پایگاه ها از نظر تردد زوار امام حسین (ع) است؛ براساس آمار از ابتدای اربعین تا روز گذشته حدود 584 هزار خروجی و 127 ورودی در پایانه شلمچه داشته ایم که این نشان می دهد شلمچه دومین پایانه از نظر جابه جایی در 6 پایانه کشور است.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از 2 میلیون و 200 هزار زائر از مرزهای ایران به سمت عراق عزیمت کرده اند، تصریح کرد: پایانه مهران حدود 48 درصد، پایانه شلمچه 28 درصد، پایانه خسروی 12 درصد، چذابه 9 درصد، تمرچین 2 درصد و باشماق یک درصد نسبت به تردد زوار حسینی نقش داشته اند.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: به ازای هر چهار خروجی نیز یک نفر ورودی داشته ایم که نشان می دهد یک تعادل در ورود و خروج زائرین وجود دارد؛ لذا از همه زائرین درخواست می کنیم تا جایی که امکان دارد، زودتر به کشور بازگردند.

افندی زاده با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی امسال برای ایجاد امکانات جابه جایی تلاش های زیادی انجام داده است، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 درصد زوار حسینی از مرزهای خوزستان تردد کردند

37 درصد زوار حسینی از مرزهای خوزستان تردد کردند