مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 07:152023-09-12فرهنگي

داغ مخاطبانی که از سینما به خانه برنگشتند!/ مستندسازی رنگین کمانی


میترا مهتریان یکی از کارگردانان مستند «سینه ما رکس» که به بازخوانی حادثه تلخ آتش سوزی سینما رکس می پردازد، به طرح نکاتی درباره لزوم توجه بیشتر به فرآیند عرضه آثار مستند پرداخت.

- میترا مهتریان یکی از کارگردانان مستند سینه ما رکس که به بازخوانی حادثه تلخ آتش سوزی سینما رکس می پردازد، به طرح نکاتی درباره لزوم توجه بیشتر به فرآیند عرضه آثار مستند پرداخت.

میترا مهتریان یکی از کارگردانان مستند سینه ما رکس که با موضوع بازخوانی حادثه آتش سوزی سینما رکس به تازگی به صورت اینترنتی عرضه شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مستند توضیح داد: حادثه آتش سوزی سینما رکس یکی از معدود حوادث تلخ و فجیع درباره سینماست و شامل همه مردم ایران و خارج از مرزهای ایران می شود.

در این حادثه انسان هایی از همه طبقات و سلیقه ها و اعتقادات و ایدئولوژی ها در جای مهمی به نام سالن سینما دور هم جمع شده بودند تا شاید برای دقایقی از واقعیت زندگی خود فاصله بگیرند و به تماشای قصه آدم های دیگری بنشینند.

آن ها با امید به لذت بردن از سینما، از خانه بیرون رفتند ولی هرگز به منزل بازنگشتند! روایت این قصه تلخ، بی شک همه طیف مخاطبی را می تواند با خود همراه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ مخاطبانی که از سینما به خانه برنگشتند!/ مستندسازی رنگین کمانی

داغ مخاطبانی که از سینما به خانه برنگشتند!/ مستندسازی رنگین کمانی