مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-31ورزشي

استعفای دسته جمعی در تیم فوتبال هفت نفره در آستانه انتخابی جام جهانی


تیم فوتبال هفت نفره ایران در حالی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی آماده می کند که کادر فنی و برخی از بازیکنان اردو را ترک کرده اند.

- جی پلاس و به نقل از ایسنا؛ امین الله مانی درباره علت استعفای خود از سرمربیگری تیم ملی فوتبال هفت نفره اظهار کرد: از زمانی که فوتبال هفت نفره بازی های پارالمپیک را از دست داد این تیم چون از هیچ جا حمایت مالی نمی شد برای اعزام به مسابقات با مشکلات زیادی مواجه بود به طوری که سال گذشته برای اعزام این تیم به مسابقات جام جهانی شرایط سختی داشتیم و با جذب اسپانسر توانستیم در جام جهانی اسپانیا شرکت کنیم و نایب قهرمان شدیم.

وی گفت: چند ماه پیش با مقدسی رییس انجمن جلسه ای داشتیم و اعلام کردم در صورت عدم حمایت، از این سمت کناره گیری می کنم که او به من گفت برای مسابقات آسیا- اقیانوسیه انتخابی جام جهانی برنامه داریم و مشکلی برای اعزام نخواهیم داشت.

مانی تصریح کرد: برای آماده سازی تیم جهت شرکت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه 24 ورزشکار به همراه بدنساز، ماساژور، پزشک، فیزیوتراپ، مربی دروازه بان و سایر نفرات را به عنوان کادر فنی به اردو دعوت کردم که متاسفانه چند روز قبل از برگزاری اردو متوجه شدم که مانع حضور کادر فنی در اردو شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای دسته جمعی در تیم فوتبال هفت نفره در آستانه انتخابی جام جهانی

استعفای دسته جمعی در تیم فوتبال هفت نفره در آستانه انتخابی جام جهانی