مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-07اجتماعي

صحرایی: نهضت سوادآموزی باید اصلی ترین راه حل انسداد بی سوادی باشد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در بازدید از سازمان نهضت سواد آموزی و نشست صمیمانه با همکاران این سازمان، ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، - وزیر آموزش و پرورش گفت: نهضت تقویت خواهد شد به شرط آنکه بازیگر فعال نظام تعلیم و تربیت باشد و مسئولیت انسداد بیسوادی کشور را برعهده بگیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در بازدید از سازمان نهضت سواد آموزی و نشست صمیمانه با همکاران این سازمان، ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، اظهار کرد: دال مرکزی ما برای مدیریت نظام تعلیم و تربیت کشور یکپارچگی و یکی شدن است که مستلزم آن همدلی، همراهی و همسویی است.

وی افزود: واگرایی غیرقابل توصیفی در نظام تعلیم و تربیت وجود دارد که باید آن را حل کنیم چراکه بزرگترین چالش ما همین واگرایی درونی نظام تعلیم و تربیت است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به یکپارچگی درون سیستمی، گفت: اگر بخواهیم نظام تعلیم و تربیت رشد کند، باید از درون قوی شود تا از بیرون رشد کند و اثرگذار شود.

صحرایی با بیان اینکه آینده هر کشوری از آموزش و پرورش کنونی آن قابل پیش بینی است، تصریح کرد: شرط لازم برای داشتن اقتصاد، فرهنگ، سیاست و جامعه قوی، آموزش و پرورش قوی در اکنون آن جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحرایی: نهضت سوادآموزی باید اصلی ترین راه حل انسداد بی سوادی باشد

صحرایی: نهضت سوادآموزی باید اصلی ترین راه حل انسداد بی سوادی باشد