مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-02اقتصادي

پرداخت 280 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ایلامی


از زمان راه اندازی صندوق الحسنه امداد ولایت تاکنون بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از زمان راه اندازی صندوق الحسنه امداد ولایت این نهاد تاکنون بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط این صندوق به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

  وی افزود: به بیش از 32 هزار و 400 نفر نیازمند تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های اشتغال و کارآفرینی، تأمین مسکن، خدمات حمایتی، درمانی و کارگشایی پرداخت شده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: بیشترین این تسهیلات مبلغ 150 میلیارد تومان به بیش از 26 هزار نفر در زمینه های حمایتی و کارگشایی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: هم افزایی و تعامل با بانک های قرض الحسنه دیگر در استان از برنامه های این نهاد است.

طاهری گفت: در این مدت از طریق هم افزایی با بانک های رسالت و قرض الحسنه مهر، حدود 96 میلیارد تومان قرض الحسنه در زمینه های درمان، معیشت، فرهنگی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازمندی های خانواده ها به 9 هزار و 200 نفر پرداخت شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در 5 ماهه نخست امسال نیز بیش از 17 میلیارد تومان در زمینه های اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 280 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ایلامی

پرداخت 280 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ایلامی