مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 00:152023-09-07اقتصادي

بازدید میدانی دکتر مخبر از گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر


معاون اول رییس جمهور بدون اعلام قبلی و با حضور میدانی در بندرگاه شهید رجایی بندرعباس، آخرین وضعیت رسوب کالاها و نحوه ترخیص آنها را مورد بررسی قرار داد و تصمیمات مهمی را جهت تسهیل و تسریع در ترخیص کالاها و اصلاح روندها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در پی گزارشاتی در خصوص ایستایی بیش از 25 هزار کانتینر حاوی کالاهای وارداتی مختلف در گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر، دکتر محمد مخبر با همراهی وزیر جهاد کشاورزی، رییس کل گمرک ایران، استاندار هرمزگان ، معاون وزیر صمت و برخی مدیران مربوطه در سفری چند ساعته عازم بندرعباس شد و با حضور در اسکله بندر شهید رجایی و بخش های مختلف گمرکات این بندرگاه، گزارش های واصله را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

پس از این بازدید در جلسه ای با حضور مدیران استانی مشکلات و چالش های ارائه شده بصورت کارشناسی تجزیه و تحلیل شد و برخی پیشنهادات برای حل فوری آنها ارائه و مقرر گردید طی نشستی در هفته آتی نهایی شود.

دکتر محمد مخبر در پایان این جلسه ضمن تشکر از زحمات مدیران میدانی، از وضعیت موجود و ایستایی این حجم از کالا در گمرکات ابراز نارضایتی کرد و خواستار تعیین تکلیف فوری اقلام موجود در انبارهای گمرک و اموال تملیکی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی دکتر مخبر از گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر

بازدید میدانی دکتر مخبر از گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر