مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-24سياسي

تنها راه حل مشکل آب جنوب استان کرمان، اجرای طرح انتقال آب از دریاست


علی رشیدی، در نشست مشترک مجمع نمایندگان با مدیران زیر مجموعه وزارت نیرو در استان کرمان از اضطراری بودن تامین آب جنوب سخن گفت و افزود: 25 میلیون مترمکعب تخصیص آب از دریای عمان برای جنوب استان کرمان گرفته شده و باید مدنظر داشت که تنها راه حل مشکل آب جنوب، - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان در مجمع نمایندگان استان در مجلس گفت:که تنها راه حل مشکل آب در جنوب استان، انتقال از دریاست.

علی رشیدی، در نشست مشترک مجمع نمایندگان با مدیران زیر مجموعه وزارت نیرو در استان کرمان از اضطراری بودن تامین آب جنوب سخن گفت و افزود: 25 میلیون مترمکعب تخصیص آب از دریای عمان برای جنوب استان کرمان گرفته شده و باید مدنظر داشت که تنها راه حل مشکل آب جنوب، انتقال از دریاست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: تنها راه برون رفت مشکل آب در کرمان، اتصال شبکه آب استان به آب های سطحی است و باید طرح های انتقال آب از دریا انجام شود.

او بیان کرد: در پنج ماهه امسال به دلیل مشکل کم آبی، 86 حلقه چاه آب به شرکت آب و فاضلاب اختصاص دادیم در حالی که این حجم از مجوز باید طی هشت سال انجام می شد نه پنج ماه.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان افزود: زرند جزء طرح های اضطراری وزارت نیرو قرار گرفت و آب خلیج فارس به این شهرستان منتقل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه حل مشکل آب جنوب استان کرمان، اجرای طرح انتقال آب از دریاست

تنها راه حل مشکل آب جنوب استان کرمان، اجرای طرح انتقال آب از دریاست