مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 23:252023-09-12بين الملل

آمریکا تحریم هایی را علیه حزب الله اعمال کرد


وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه تحریم هایی را علیه افراد و نهادهایی که ادعا می شود در تأمین مالی حزب الله نقش دارند اعمال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه تعدادی از مقام های حزب الله لبنان را با ادعای تامین مالی فعالیت های تروریستی حزب الله به لیست تحریم های خود اضافه کرد.

از جمله افرادی که آمریکا در لیست تحریم های خود قرار داده عامر محمد عقیل رضا است که واشنگتن مدعی است در حمله به مرکز یهودیان در آرژانتین در سال 1994 دست داشته است.

در این حادثه 85 نفر کشته و صدها نفر دیگر نیز مجروح شدند.

آمریکا مدعی است در تحریم های جدید خود افراد و نهادهایی را هدف قرار داده که ضمن شبکه ای هستند که پوششی برای حضور حزب الله در کشورهای آمریکا لاتین هستند.

برایان نلسون معاون وزارت خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی در این زمینه گفت: اقدام امروز بر تعهد دولت آمریکا برای تعقیب عملیات و تامین کنندگان مالی حزب الله، صرفنظر از مکان آنها تاکید دارد .

وی اضافه کرد: ما همچنین به ریشه یابی کسانی که به دنبال سوء استفاده از سیستم مالی آمریکا و جهان برای تامین مالی و فعالیت در تروریسم هستند، ادامه خواهیم داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحریم هایی را علیه حزب الله اعمال کرد

آمریکا تحریم هایی را علیه حزب الله اعمال کرد