مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-24سياسي

نایسر در کانون توجه مسوولان و مدیریت شهری کردستان است


نایسر نقطه توجه مدیریت استان و مجموعه شورا و شهرداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از 2 زمین چمن مصنوعی در نایسر سنندج اظهار کرد: ناحیه منفصل شهری نایسر مسائل و مشکلات متعددی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از همان زمان ورود به استان شاهد مسائل و مشکلات متعددی در حوزه خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی و کمبود زیرساخت های فرهنگی در این ناحیه منفصل شهری بودیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی به ویژه در حوزه خدمات شهری و در اجرای پروژه های آسفالت معابر انجام شده است.

به گفته وی، بیش از 80 هزار مترمربع معابر و کوچه در نایسر آسفالت شده و بیش از 20 هزار مترمربع نیز زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

زارعی کوشا اضافه کرد: احداث سرای محله هم از محل اعتبارات بازآفرینی با مشارکت شهرداری و سایر دستگاه ها در حال انجام است که بخشی از کار باقی مانده، امیدواریم قبل از پایان سال عمرانی جاری به بهره برداری کامل برسد.

استاندار کردستان در ادامه گفت: پارک و زمین چمن مصنوعی هم از مطالبات جدی مردم ناحیه منفصل شهری نایسر بود که توسط شهرداری سنندج انجام شد و شور و شوق خوبی بین جوانان و نوجوانان این منطقه ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایسر در کانون توجه مسوولان و مدیریت شهری کردستان است

نایسر در کانون توجه مسوولان و مدیریت شهری کردستان است