مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-03ورزشي

«پاشنه آشیل» به استقلال لطمه زد/ منتظر اتفاقات خوب در تعطیلات!


کارشناس و پیشکسوت فوتبال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد آبی پوشان در شروع لیگ بیست و سوم گفت: هر چند بازیکنان نتایج خوبی کسب کردند اما اختلاف بین مدیریت و کادر فنی تیم استقلال لطمه زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال با سه پیروزی و یک شکست از چهار هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم در رده سوم ایستاده است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با توجه به شرایطی که پیش از فصل داشت، نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

با این حال به نظر می رسد اختلافی که بین مدیریت باشگاه و کادر فنی این تیم وجود دارد، اتفاقات مثبتی در تیم پرطرفدار تهرانی رخ نخواهد داد.

نتایج قابل قبول در بدترین شرایط ستار همدانی هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در ارزیابی اش از عملکرد آبی پوشان به خبرنگار مهر گفت: استقلال در بدترین شرایط و با تمام مشکلاتی که داشت توانست نتایج خوبی کسب کند.

به جز شکستی که با اشتباه داوری در دیدار با سپاهان نصیبش شد در سه دیدار دیگر 9 امتیاز کسب کرد تا یکی از سه تیم بالای جدول باشد.

البته این امیدواری وجود دارد که این تیم به صدر جدول برگردد.

عملکرد بازیکنان چگونه بود؟ وی در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال نیز گفت: درون دروازه حسینی عملکرد فوق العاده ایی داشت ، مهار دو پنالتی، گل نخوردن در سه بازی نشان داد که از لحاظ روحی در شرایط ایده آلی قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاشنه آشیل» به استقلال لطمه زد/ منتظر اتفاقات خوب در تعطیلات!

«پاشنه آشیل» به استقلال لطمه زد/ منتظر اتفاقات خوب در تعطیلات!