مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-23سياسي

سالم ترین نیروهای مسلح دنیا در نظام جمهوری اسلامی است


سالم ترین نیروهای مسلح دنیا در نظام جمهوری اسلامی است و این نتیجه ربع قرن پیشگیری در سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

- معاون اول قوه قضاییه گفت: سالم ترین نیروهای مسلح دنیا در نظام جمهوری اسلامی است و این نتیجه ربع قرن پیشگیری در سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، حجت‎الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی و سایر مسئولان دستگاه قضا در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: در همه نظام های قضایی دنیا در کنار دادگاه های عمومی که برای رسیدگی به جرایم جامعه عمومی است، دادگاه های اختصاصی دیگری همانند دادگاه نظامیان برای رسیدگی به جرایم صنوف خاص تشکیل می شود.

وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح تنها مرجع اختصاصی پیش بینی شده در قانون اساسی است و وظیفه آن رسیدگی به جرایم مربوط به جرایم خاص نظامی و انتظامی نظامیان است و به مرور زمان از سوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توسعه داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالم ترین نیروهای مسلح دنیا در نظام جمهوری اسلامی است

سالم ترین نیروهای مسلح دنیا در نظام جمهوری اسلامی است