مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-12اقتصادي

اشتغالزایی بیش از 1300 نفر کردستانی در تعاونی های روستایی


رییس سازمان تعاون روستایی استان کردستان گفت: سازمان تعاون روستایی استان دارای 242 اتحادیه تعاونی بوده که 542 نفر در این تعاونی ها به صورت مستقیم و 800 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان تعاون روستایی استان کردستان گفت: سازمان تعاون روستایی استان دارای 242 اتحادیه تعاونی بوده که 542 نفر در این تعاونی ها به صورت مستقیم و 800 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

بهرام کوشکی، امروز (21شهریور) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: هر سال از 13 تا 19 شهریور با عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است که در این راستا گزارش عملکردی از سازمان تعاون سازمان روستایی ارائه می دهیم.

رییس سازمان تعاون روستایی استان کردستان بیان کرد: سازمان تعاون روستایی به عنوان ناظر شبکه ها، مراکز و اتحادیه های روستایی در سطح استان فعالیت دارد که رسالت اصلی ایجاد تعامل بین تعاونی های روستایی، کشاورزان و مردم با مسئولان بوده است.

وی با اشاره به خرید محصولات استراتژیکی مانند گندم، کلزا و گلرنگ به صورت تضمینی ادامه داد: تاکنون با همکاری مسئولان استان یک میلیون و 148 هزار تن گندم در استان خریداری شده که 653 هزار تن آن توسط شبکه های تعاونی روستایی خریداری شده است و موفق به کسب مقام دوم کشوری در خرید تضمینی محصولات کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی بیش از 1300 نفر کردستانی در تعاونی های روستایی

اشتغالزایی بیش از 1300 نفر کردستانی در تعاونی های روستایی