مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-13اجتماعي

خدمت رسانی 40 گروه جهادی سمنان به زائران رضوی


رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: 40 گروه جهادی در شهرستان های استان سمنان و در شهر مقدس مشهد در ایام پایانی ماه صفر به خدمت رسانی مشغول می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی مربوطه صورت گرفته و تدابیر لازم برای ارائه مطلوب خدمات در ایام پایانی ماه صفر به زائران اتخاذ شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از آماده سازی مواکب در مسیر تردد زائران رضوی خبر داد و گفت: از 23 تا 26 شهریورماه، در مجموع 40 گروه جهادی در شهرستان های استان سمنان و همچنین در شهر مقدس مشهد به خدمت رسانی مشغول می شوند.

وی افزود: 30 گروه جهادی از ورودی استان سمنان در ایوانکی تا شهرستان میامی به عنوان شرقی ترین شهرستان استان سمنان به مدت چهار روز از بیست و سوم تا بیست و ششم شهریورماه به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به خدمت رسانی خواهند پرداخت.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: همچنین 10 گروه جهادی به مدت سه روز از بیست و سوم تا بیست و پنجم شهریور به منظور خدمت رسانی به زائران رضوی در شهر مقدس مشهد حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 40 گروه جهادی سمنان به زائران رضوی

خدمت رسانی 40 گروه جهادی سمنان به زائران رضوی