مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-26حوادث

یورش مرگبار داماد به خانواده همسر


داماد 33 ساله ای که در پی بروز اختلافات خانوادگی پدرزنش را با ضربات هولناک چاقو به قتل رساند و همسر و مادرزنش را نیز راهی بیمارستان کرد، با چاقوی خون آلود به کلانتری محل رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، ساعت 22 پنج شنبه گذشته زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و جانشین کلانتری پنجتن از آن سوی خط، خبر از وقوع جنایتی هولناک داد که داماد جوان رقم زده بود.

به دنبال دریافت این خبر، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری با صدور دستورهای ویژه ای برای حفظ صحنه جنایت و مراقبت ازآثار جرم، خود نیز به همراه گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی عازم پنجتن 64 شد.

بررسی های مقدماتی حکایت از آن داشت که داماد 33 ساله پدرزنش را با ضربات کارد نوک کج به قتل رسانده و همسر ومادرزنش را نیز به شدت مجروح کرده است.

جسد مرد 52 ساله مقابل مغازه اش درکنار پیاده رو قرار داشت و همسر ودخترش نیز توسط امداد گران اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافته بودند.

با توجه به اهمیت تحقیقات میدانی در ساعات اولیه وقوع جرم، بلافاصله مقام قضایی پس از بازدید از صحنه جنایت، دستورهایی را برای حفظ و مراقبت از آثارصحنه جرم صادر و در حالی برای تحقیق از مجروحان به طرف بیمارستان حرکت کرد که گروهی از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم نیز در کنار وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش مرگبار داماد به خانواده همسر

یورش مرگبار داماد به خانواده همسر