مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-23پزشكي

پای صحبت اورژانسی ها ؛ پزشکان خط مقدم حوادث ناگوار


اول شهریورماه، سالروز تولد بوعلی سینا، پزشک ایرانی به عنوان روز بزرگداشت پزشک در کشور ما انتخاب شده است؛ به این مناسبت پای صحبت پزشکان متخصص طب اورژانس اهواز نشستیم، - پای صحبت "اورژانسی ها"؛ پزشکان خط مقدم حوادث ناگوار ایسنا/خوزستان اول شهریورماه، سالروز تولد بوعلی سینا، پزشک ایرانی به عنوان روز بزرگداشت پزشک در کشور ما انتخاب شده است؛ به این مناسبت پای صحبت پزشکان متخصص طب اورژانس اهواز نشستیم، پزشکانی که شب و روزشان با بیماران اورژانسی می گذرد.

طب اورژانس یا پزشکی اورژانس یکی از تخصص های نسبتاً جدید پزشکی است که همیشه با بیماران نیازمند خدمات سریع فوریت های پزشکی یا بیماران بد حال، سر و کار دارد و همین، استرس کار پزشکان این رشته را بیشتر کرده است.

دکتر مفید حسین زاده متخصص طب اورژانس و رییس بیمارستان گلستان اهواز است.

او در شور و شوق جوانی به رشته طب اورژانس علاقه مند شد و در این رشته درس خواند و از سال 96 به عنوان عضو هیات علمی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال فعالیت است.

دکتر مفید حسین زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت رشته طب اورژانس اظهار کرد: ورودی هر بیمارستان یا نخستین نقطه ای که بیمار به آن مراجعه می کند، اورژانس است و متخصصان طب اورژانس مسیر بیمار را مشخص می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای صحبت اورژانسی ها ؛ پزشکان خط مقدم حوادث ناگوار

پای صحبت اورژانسی ها ؛ پزشکان خط مقدم حوادث ناگوار