مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-25سياسي

محور ایلام - مهران چهار خطه شد


مهران به صورت چهارخطه در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در جلسه ستاد اربعین استان در سالن جلسات مانیتورینگ اربعین مهران، اظهار کرد: امروز بعد از یک وقفه کوتاه مجدداً و با پیگیری ها و بازدید میدانی در پایانه زرباطیه، کار جابه جایی زوار تسهیل یافته است.

وی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از گرمازدگی در پایانه زرباطیه، تعداد اکیپ های سلامت نیز افزایش می یابد و به صورت 24 ساعته خدمات مورد نیاز به زائرین ارائه می شود.

بهرام نیا در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه نیز اندیشیده شده و از هم اکنون باید اتوبوس به اندازه ی کافی و متناسب با برگشت زائران در پایانه برکت مدنظر قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت ها در طی این مدت و هزینه 64 هزار میلیارد ریالی برای زیرساخت های اربعین ایلام، ادامه داد: از امروز نیز محور ایلام - مهران به صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت.

رییس ستاد اربعین استان ایلام بیان کرد: تلاش کنیم خدمات به طور شایسته به زوار ارائه شود و در راستای فراهم کردن نشاط معنوی زائر، باید خدمات همه جانبه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ایلام - مهران چهار خطه شد

محور ایلام - مهران چهار خطه شد