مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-27اجتماعي

برقراری 12 پرواز در مسیر رفت و برگشت یزد - نجف از امروز


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از افزایش پروازهای فوق العاده یزد - نجف خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده، پرواز فوق العاده رفت و برگشت یزد - نجف برای جابجایی زائران اربعین حسینی از شش پرواز به 12 پرواز افزایش یافته است.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از افزایش پروازهای فوق العاده یزد - نجف خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده، پرواز فوق العاده رفت و برگشت یزد - نجف برای جابجایی زائران اربعین حسینی از شش پرواز به 12 پرواز افزایش یافته است.

احمد آخوندی با بیان این که برقراری پرواز جدید هواپیمایی یزدایر در مسیر یزد-نجف با هدف تسهیل در سفر زائران یزدی به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر در مسیر یزد - نجف و به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، این پروازها به صورت رفت و برگشت برنامه ریزی و انجام می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان در ادامه گفت: این پروازها در روزهای 9، 11، 13، 16، 17 و 18 شهریور ماه با ناوگان ایرباس 310 هواپیمایی یزد ایر، زائرین کربلای معلی را جابجا خواهد کرد و در حال حاضر شرکت هواپیمایی کاسپین با انجام سه پرواز در روزهای 3، 10 و 17 شهریور ماه در مسیر مذکور فعالیت پروازی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 12 پرواز در مسیر رفت و برگشت یزد - نجف از امروز

برقراری 12 پرواز در مسیر رفت و برگشت یزد - نجف از امروز