مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:022023-09-12سياسي

220 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در بیجار برگزار می شود


فرمانده سپاه بیجار از برگزاری 220 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

- حسین رجب پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیجار از برگزاری 220 عنوان برنامه در پایگاه های مقاومت سطح شهر و روستاهای بیجار خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 19 برنامه شاخص است.

رجب پور گفت: ما باید حافظ انقلاب اسلامی باشیم و این امر می طلبد هفته دفاع مقدس را با تمام توان و به نحو مطلوب برگزار کنیم.

  فرمانده سپاه بیجار با اشاره به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس موجب تقویت اخلاق و افزایش روحیه ایستادگی در مقایل استکبار می شود.

  این مسوول با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین از سوی رسانه ها گفت: وظیفه رسانه ها و مسوولان برای اجرای جهاد تبیین، ترویج ارزش های انقلاب و بازگویی دستاوردهای دفاع مقدس و خدمات جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه بیجار بر تجلیل از پیشکسوتان جنگ و جبهه تاکید کرد و گفت: نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و جهاد و شهادت و حانبازان و ایثارگران باید از جمله برنامه های شاخص در این هفته باشد.

    وی خواستار شرکت و همکاری ادارات در برنامه های هفته دفاع مقدس شد و گفت: این هفته قطعا باید با دیگر ایام هفته متفاوت باشد و اداراتی که پروژه مختلفی دارند افتتاحیه های خود را در برنامه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در بیجار برگزار می شود

220 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در بیجار برگزار می شود