مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-20اقتصادي

مسابقه رالی بازنشستگان اردبیل با حضور 100 نفر برگزار شد


مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت: مسابقات رالی بازنشستگان استان اردبیل 28 شهریور با حضور حدود به 100 نفر برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت: مسابقات رالی بازنشستگان استان اردبیل 28 شهریور با حضور حدود به 100 نفر برگزار شد.

سیدتقی دریتیم در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این افراد در قالب 30 خودرو و در مسیر اردبیل به جنگل فندقلو مسابقه رالی را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات رالی بازنشستگان برای اولین بار در استان برگزار شد، تصریح کرد: در پایان مسابقات فراهم رستم نژاد، رضا شاه باغی و فریدون غزنوی به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقه شدند و با اهدای لوح و جوایز از آنها تجلیل شد.

دریتیم اظهار کرد: این مسابقات به منظور ارتقای فرآیندهای انگیزشی و فعالیت های سلامت محور بازنشستگان و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل با بیان اینکه برنامه های متعدد فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای بازنشستگان تدوین کرده ایم، اضافه کرد: درطول سال جاری و سال های آینده برای نشاط و سلامت بازنشستگان عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه رالی بازنشستگان اردبیل با حضور 100 نفر برگزار شد

مسابقه رالی بازنشستگان اردبیل با حضور 100 نفر برگزار شد