مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-28اجتماعي

وزیر کشور: 2.5 میلیون نفر زائر به پیاده روی اربعین اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز 6 شهریور ماه در بدو ورود به فرودگاه کرمان، هدف سفر خود را بازدید از برخی پروژه ها و طرح های استان عنوان کرد و افزود: در این سفر چند پروژه نیز به بهره برداری می رسد.

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت تردد زائران پیاده روی اربعین گفت: وضعیت کنونی مرزها برای تردد زائران خوب است و جمع زیادی از زوار عازم عراق و پیاده روی اربعین شده اند.

وحیدی با بیان اینکه تردد زائران از شش مرز کشور در حال انجام است، افزود: تاکنون حدود 2 و نیم میلیون نفر از زوار ایرانی عازم پیاده روی اربعین شده اند.

وزیر کشور گفت: در برخی از مرزها تراکم و ازدحام زائران زیاد است که درخواست داریم تا زئران برای پیاده روی مرزهای مختلف را انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار و افتتاح پروژه کنسانتره سیریز شهرستان زرند در برنامه های سفر وزیر کشور به کرمان است.

جلسه شورای اداری استان و جشنواره شهید رجایی همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 1123 پروژه عمرانی و اقتصادی استان نیز با حضور وزیر کشور برگزار می شود.

پایان پیام/80017/ب/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: 2.5 میلیون نفر زائر به پیاده روی اربعین اعزام شدند

وزیر کشور: 2.5 میلیون نفر زائر به پیاده روی اربعین اعزام شدند