مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-11اقتصادي

10 درصد سرمایه گذاری های بخش گردشگری کشور در استان اجرا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: 10 درصد سرمایه گذاری های بخش گردشگری کشور در این استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: 35 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری زیرساخت های گردشگری در استان است.

وی با بیان اینکه 87 هتل در استان فعالیت می کند، گفت: همچنین 36 هتل نیز در سطح آذربایجان شرقی درحال ساخت است.

حمزه زاده با اشاره به اینکه در استان 5 تشکل حرفه ای گردشگری فعال است، ادامه داد: 76 عضو در انجمن آژانس های مسافرتی، 87 عضو در جامعه هتل داران، 500 عضو در راهنمایان گردشگری، 350 عضو در انجمن واحدهای پذیرایی و مراکز تفریحی و 246 عضو نیز در انجمن بوم گردی داریم.

وی سپس افزود: دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز در قالب 160 غرفه از تمام استان های کشور و نیز چند کشور خارجی طی روزهای 26 تا 29 مهر ماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی مجموع مساحت برگزاری نمایشگاه فوق را 11 هزار مترمربع اعلام کرد که 2 هزار مترمربع آن به فضای باز اختصاص داده شده است تا استان ها و کشورهای مختلف محصولات و آثار و اسناد معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق خود را به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد سرمایه گذاری های بخش گردشگری کشور در استان اجرا می شود

10 درصد سرمایه گذاری های بخش گردشگری کشور در استان اجرا می شود