مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-25اقتصادي

ماجرای گران فروشی بلیت اربعین توسط یکی از صنایع اصفهان چه بود؟


مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ماجرای گران فروشی بلیت اربعین را توسط یکی از صنایع اصفهان تشریح کرد.

- حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گران فروشی بلیت اربعین در اصفهان اظهار داشت: چهارشنبه شب یکی از مردم اصفهان در تماس با بنده از گران فروشی بلیت اربعین خبر داد.

وی با اشاره به جزییات این گران فروشی گفت: یکی از شرکت های هواپیمایی تعدادی بلیت اربعین را در اختیار یکی از صنایع اصفهان قرار می دهد و این واحد صنعتی بلیت ها را بین پرسنل خود توزیع می کند و مازاد بلیت توسط فردی در بازار به قیمت 12 میلیون تومان به فروش می رسد.

مذنب تصریح کرد: با اطلاع این شهروند موضوع به دفتر هواپیمایی مربوطه اطلاع داده شد و با همکاری دستگاه های امنیتی بلافاصله فرد اخلالگر دستگیر می شود.

  مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مازاد بلیت از این فرد گرفته شد، خاطرنشان کرد: کلیه مبالغ مازاد بر نرخ مصوب به زائران بازگردانده می شود.

وی با بیان اینکه بلیت های باقی مانده برای فروش در سایت قرار داده شد، ادامه داد: قرار شد این فرد پای پروازها آورده شود و مازاد پولی که از زائران گرفته است، بازگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گران فروشی بلیت اربعین توسط یکی از صنایع اصفهان چه بود؟

ماجرای گران فروشی بلیت اربعین توسط یکی از صنایع اصفهان چه بود؟