مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-11سياسي

مردمی بودن از ویژگی های اصلی فرمانداران دولت است


وزیر کشور با اشاره به ضرورت حضور فرمانداران در صحنه اجتماعی «مردمی و در کنار مردم بودن» را از ویژگی های اصلی فرمانداران دولت سیزدهم دانست و گفت: - وزیر کشور با اشاره به ضرورت حضور فرمانداران در صحنه اجتماعی مردمی و در کنار مردم بودن را از ویژگی های اصلی فرمانداران دولت سیزدهم دانست و گفت: این ویژگی از ملاک های ارزیابی فرمانداران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور که روز دوشنبه (20 شهریور 1402) با دستورکارهای متعدد در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، از استانداران برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر کشور در این نشست از استانداران به ویژه در استان هایی که مستقیماً مشغول فعالیت اربعینی بودند که شامل استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان بود و به زائران حسینی (ع) خدمت رسانی کردند، تشکر کرد.

نشست 6 ساعته استانداران سراسر کشور با وزیر با بررسی و تبادل نظر در موضوعاتی چون ساماندهی اتباع بیگانه، انتخابات و آسیب های اجتماعی برگزار شد.

وزیر کشور در این نشست با اشاره به ضرورت حضور فرمانداران در صحنه اجتماعی، مردمی و در کنار مردم بودن را از ویژگی های اصلی فرمانداران دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: این ویژگی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن از ویژگی های اصلی فرمانداران دولت است

مردمی بودن از ویژگی های اصلی فرمانداران دولت است