مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-05سياسي

دولت سیزدهم میدان و دیپلماسی را در امتداد هم قرار داده


سخنگوی دولت سیزدهم در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ نان توضیح داد: قیمت گذاری نان ملی نیست و دولت هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ نان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم، در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما در پاسخ به سؤالی در خصوص اختلافات موجود بین دولت و مجلس گفت: اینکه دولت لایحه می دهد و مجلس نمی پذیرد و یا موضوع استیضاح وزیران، که اختلاف نیست، مجلس از حوزه قانونی خود استفاده می کند و اصلاً اقتضای تفکیک قوا همین است، اساساً نگاه دولت سیزدهم این است که مردم از دعواهای مجلس و دولت خسته شدند، چون مردم بین دولت و مجلس و قوه قضاییه تفکیکی قائل نیستند و همه را حاکمیت می بینند.

لذا این دولت جهت گیری خودش را متفاوت کرده و بنای کار خود را همدلی و همراهی با همه نهادها و قوا قرار داده است.

مثلاً یک روزی در دولت های گذشته گفته می شد که نیروهای مسلح خلاف سیاست ما عمل می کنند، اما در این دولت ما میدان و دیپلماسی را در امتداد هم قرار دادیم.

وی ادامه داد: مثلاً ما نیروهای مسلح را در مدیریت زلزله و ساخت و ساز مسکن هم به کار می گیریم، آقای رییسی در این دو سال بیش از 20 دفعه در صحن مجلس حاضر شدند، وزرای ما بیش از 100 دفعه در کمیسیون ها شرکت داشتند، ما به جای اینکه دعواها را بیرون بیاوریم سعی می کنیم با گفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم میدان و دیپلماسی را در امتداد هم قرار داده

دولت سیزدهم میدان و دیپلماسی را در امتداد هم قرار داده