مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-21بين الملل

نخست وزیر لبنان اقدام فوری برای نجات کشور از بحران کنونی را خواستار شد


نخست وزیر موقت لبنان در سخنانی بر ضرورت اقدام فوری برای نجات کشورش از بحران کنونی و اهمیت همکاری بین المللی برای مقابله با چالش های بزرگ پیش روی منطقه تاکید کرد.

- نخست وزیر موقت لبنان در سخنانی بر ضرورت اقدام فوری برای نجات کشورش از بحران کنونی و اهمیت همکاری بین المللی برای مقابله با چالش های بزرگ پیش روی منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت مصری بوابه الاهرام، نجیب میقاتی، نخست وزیر موقت لبنان طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت سیاسی و امنیتی خاورمیانه و تاثیر آن بر کشورها و مردم منطقه، بر اهمیت همکاری بین المللی و هماهنگی برای مقابله با چالش های بزرگ پیش روی منطقه تاکید کرد.

نخست وزیر لبنان به شرایط مثبت کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عضویت سوریه در اتحادیه عرب و توافق میان عربستان و ایران اشاره و در عین حال نگرانی عمیق خود را نسبت به تداوم بحران میان فلسطین و اشغالگر اسراییلی ابراز کرد.

میقاتی با اشاره به طرح صلح عربی و اهمیت آن خواستار تلاش برای دستیابی به صلح عادلانه و فراگیر در منطقه بر اساس قطعنامه های بین المللی شد.

وی بر نقش لبنان به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند در ارتقای امنیت، صلح و ثبات در منطقه و نیز بر اهمیت همکاری های بین المللی در زمینه هایی مانند تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر لبنان اقدام فوری برای نجات کشور از بحران کنونی را خواستار شد

نخست وزیر لبنان اقدام فوری برای نجات کشور از بحران کنونی را خواستار شد